Hej alla medlemmar.

Snart är det leverans av de nya bryggorna, de kommer att börja monteras V42.

För att detta ska fungera så krävs det arbete för oss medlemmar.

Inga båtar får vara kvar på A och B bryggorna efter den 26/9.

Alla som har båtplatser på A och B bryggorna ska demontera bort tampar, trätrallar, fendrar mm som är fastsatta på bommarna och trappor som sitter på bryggorna. Detta ska vara utfört senast den 26/9. Alla båtplatsinnehavare är ansvariga för sin plats.

Arbetet med att montera bort de gamla bryggorna kommer att påbörjas den 27/9 kl 17.00

En grupp är utsedd att hålla i planeringen och att leda arbetet.

Den 27 och 29/9 och 4/10 från kl.17- är det arbetskvällar. Under dessa kvällar ska bommar demonteras och bryggor flyttas.

Vi behöver ha ca 10st extra personer till varje arbetstillfälle. Vi behöver veta när och vilka som kommer så anmäl med sms till 070-29 77 990 så vi kan planera arbetet.

Övrigt

Båtupptagningen med kran kommer att ske den 25/9 från kl 08.00.

Arbetsdag den 26/9 från kl 09.00

Bommarna till småbåtsbryggorna ska tas upp den 2/10 från kl 09.00, då ska de med småbåtsplatser komma och hjälpa till.

Mvh

Styrelsen